sobota, 24 stycznia 2015

Rurociągi i pytanie... / Pipefitter and Questions...

Witam, dziś ostatnie kawałki rurociągów które składałem + ważne pytanie dla mnie,
Rurociągi średnicy 100, na ostatnim odcinku prowadzące do kotła..

Hello, today the last pieces of piping that I made + important question for me, 
piping diameter 100, on the final leading to the general boiler..




A teraz pytanie do doświadczonych spawaczy..
Czy taką łuskę jak poniżej da się wykonać na dowolnej średnicy rury??? jak się do tego ustawić... ja pracuję na porcelance 6 przy ściance 4 mm i średnicach rur od 65 do 100..  domyślam się że to efekt ukoswania i doświadczenia, tyle że jak ja próbuje takiej metody to jadę przez chwile ładnie.. po czym porcelanka ślizga mi sie do przodu często uderzając o drut.. co skutecznie mnie zniechęca do tej metody... tylko czy dobrze myślę że to tak się robi??? Oczywiście mówię o licu
Na zdjęciu rura grubościenna o średnicy 600, grubości ścianki około 10-12 mm
Z góry dziękuje za pomoc
To nie jest mój spaw!!

And now a question for experienced welders..
Whether such welding as shown below can be done on any pipe diameter??? How to set up ... I have been working on the porcelance <gas nozle> 6 at the 4 mm and diameters from 65 to 100.  My guess is that this is the effect of weaving beat and experience, so that as I am trying this method to go for a moment nice.. then I slipescapes me forward often hitting the wire a... which effectively discourages me to this method ... just how well I think it's just doing it? Of course I'm talking about the capping.
Foto pipe diameter 600, and wall thickness 10-12 mm

Video of this pipe


Thanks for help

No i znam już odpowiedź.. trochę cierpliwości i nauki i będzie tak jak tu!!!

Walking the cup :D


Well, I already know the answer .. little more patience and learning and will be as there !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz