sobota, 12 lipca 2014

Pierwszy dzień w pracy... / First day of work...

Zacząłem pracę w nowym miejscu 25 Czerwca 2014r. w niewielkim zakładzie produkcyjno-montażowym,  dzień przed badania, umowa-zlecenie, 12zł/h na początek.. no nie jest źle, do pracy mam niecałe 7km. więc na dojazdy niedużo wydam, tylko jedzenie we własnym zakresie..
Zaczynamy.. od 7 rano.. przyjeżdżam przed czasem, ale widzę że nikt się nigdzie nie śpieszy.. wszystko powoli i spokojnie, pierwszy ruch przy sprzęcie około 7.30, ja zlecenie na cały dzień dostaję chwile po 8 rano :D

I started the work in the new seat 25 June 2014 at the little production-assembly unit, day ahead of examinations, fee-for-task agreement, 12 PLN/h for the beginning.. yeah it isn't badly, to the work I have not quite 7 km. so not a lot I will spend on journeys, only eating on one's own..
We are starting.. from 7 morning.. I am arriving ahead of time, but I can see that nobody nowhere is in a hurry.. everything slowly and calmly, the first move by the equipment about 7.30, I order on all day long I am getting moments after 8 morning: D

Pierwszy dzień pracy i już bardzo odpowiedzialna praca ;)..

The first working day and already very much responsible job ;)..

Fazowanie otworów w kątownikach/ Chamfering/cleaning holes in bevel
"film następnego dnia-pogoda nie była już taka cool" Kątowniki/ Bevel

 pogoda ładna, idę więc przed hale i dostaje do ręki wkrętarkę boczną  z fazownikiem i zaczynamy, pomału staram się uporać z nimi i rozplanować jakoś ta chaotyczną moją pracę..
 Fazownik / Reamer
reamer

W zakładzie nikogo nie znam, więc ciężko nawet się dowiedzieć  o której godzinie przerwy/ przerwa, do której pracujemy - bo o to zapomniałem zapytać przy przyjściu, no nic.. dam radę,
Już wiem przerwa jest jedna o godz. 10.00, kolejna nieoficjalna około 12 -13 jak komu pasuje napic się kawy / herbaty - coś szybko przekąsić, koniec pracy godz. 15.00
Wracając do tych moich kątowników, uporałem sie z nimi... i niespodzianka przy wiertarce w środku hali kolejny pracownik też produkuje otworki do wygładzenia dla mnie... idę tam... no jest ich kilka, otwory co 30 cm długość 6m.. parę sztuk ich jest..:D
Godzina 15 zakończenie punktualne pracy, ręce zmęczone, nieprzyzwyczajone do całodziennej pracy trochę bolą, ale to nic, pierwszy dzień w nowym miejscu za mną.. czekamy na kolejny

Nice weather, so I am going ahead of halls and is getting the side screwdriver to the hand fromstripping tool both we are starting, slowly I am trying to deal with them and to lay out somehow the one chaotic my work..
At the unit I know nobody, so it is hard even to learn what time break/s break, to which we are working - because I forgot to ask about it at coming, yeah nothing.. I will get by,
I already know the break is one at 10.00, next unofficial about 12 -13 as whom suits napic oneself coffees / teas - quickly to nibble at something, end of the work 15.00
Coming back to these my try squares, deal sie with them... and surprise by the drill in the centre of the hall the next employee also produces eyelets for smoothing for me... I am going there... yeah a few of them, holes as 30 cm are 6m length.. a few pieces of them is..: D
Hour 15 punctual finishing the work, tired, unused hands to such a full time work a bit they ache, but never mind, the first day or new place behind me.. we are waiting on next.


2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także od niedawna zmieniłam moją pracę i muszę przyznać, że jak najbardziej jestem zadowolona z tego wyboru. Najbardziej podoba mi się to, że mogę korzystać z elektronicznego obiegu dokumentów https://www.connecto.pl/jak-elektroniczny-obieg-dokumentow-wplywa-na-dzialanie-firmy/ które sprawdza się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń