sobota, 26 lipca 2014

minął miesiąc :) i wyjazd do NO / One month ago .. :) And go to NO

Piątek
Z rana szybko ruszamy z dokończeniem wczorajszych słupów, bo dostaliśmy z W. kolejne zlecenie na 16 sztuk takich samych samych slupów o innej długości reszta tak samo, W. poszedł trasować, punktować i wiercić, Mi zostało niewiele bo 6 sztuk do pospawania i  wypolerowania z poprzedniej partii.

Friday 
In morning we head quickly complete yesterday's Columns, because we got another order for 16 pieces of the same same piles with different length of the rest in the same way, a W. went routing, punching and drilling, I was little because 6 pieces to the welding and it is possible that the from the previous part.
Spawanie 60A, drut 2.0, 13l/m / Welding 60A weld 2.0, 13l/m

Po polerowaniu / after polishing

  Do godziny 9.00 się z tym uwinąłem, i pomagam W. z cięciem na wymiar, on dostał zlecenie na pospawanie blachy 2,5mm ja dokończyłem cięcie, wiercenie otworu 13mm,  jeszcze pociąłem szpilki do tych otworów, wybiło południe, zabieramy się do heftowania "marek" kilka zrobionych wołają W. do pospawania rury walcowanej, W. pospawał, ja miałem ja pociąć na 3 okręgi x 100mmm, w tym czasie W. pospawał kilka słupów i poszedł do domu, mi została reszta do spawania.... ale zaczyna się zamieszanie, jako że zostałem jedyny wolny pracujący na TIG to przychodzą do mnie 2 osoby i chcą żebym im pospawał różne rzeczy, i zaczynam, poheftować rurę, już w kolejce czeka duże korytko do spawania.

Until 9.00 this finished, and help with cutting to size, he got a job on the pospawanie sheet 2, 5 mm I finished cutting, drilling hole of 13 mm, yet cuting pins to those holes, did South, take to tack welding "mark" a few that come out for a W. a colleague rolled tube welding, W. Weld ,  cut three circles x 100mmm, at that time a W. welding several Columns and went home, I was welding the rest .... but begins to stir, as that was the only free working on TIG it come to me 2 people and they want me to welding them all sorts of things, and I'm starting to, tack welding pipe, already in the queue waiting for a big channel for welding.

Duże korytko 25A, 12l/m/  Big channel 25A, 12l/m

Małe korytko 25A, 12l/m/  small channel 25A, 12l/m

 Po korytku kolejna rura, i znów korytko duże, / After channel another pipe, and again a large trough,
Duże korytko 27A, 13l/m widać na nim moje błedy - nie zwróciłem uwagi że w jednym miejscu blachy nie przylegają do siebie i nie dam rady bez drutu spawać tego, później poprawione z drutem 1.2  / Big channel 27A, 13l/m ou can see it on my errors-do not pay attention that in one place the sheet does not adhere to each other and do not give advice without wire weld of later corrected with wire 1.2

 znów rura, i 2 małe korytka.. a moja praca stoi i czeka.. skończyłem to co mi zlecono, podszedłem pospawałem 2 słupy i trzeba było posprzątać stanowisko, powyłączać sprzęty i do domu... tak minął piątkowy dzień... i równy miesiąc pracy :) I like it!!
Jedziemy do Norway na owoce :P
Gotowe korytko.. po powrocie z NO...
Gotowe korytkoReady channel, few day's ago


again, pipe, and 2 small channels and. .. and my work stands and waits for. .. I finished what I was commissioned, I approached welding 2 columns and I had to clean up the position, turn off each add hardware and home ... so expired Friday day ... and employment month:) I like it!!
We We're going to Norway for fruit picking
Ready channel .. be back to NO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz