poniedziałek, 28 lipca 2014

Poniedziałek - kto wymyślił taki dzień..Po powrocie z NO / Monday - who invented this day .. return to NO 11.08

Nie dostałem zlecenia więc trzeba robić słupki, które zostały dla mnie, dostałem na to od Kierownika M. cały dzień więc spokojnie, bez pośpiechu spawam jeden po drugim - "marki" i szpilki,  skończyłem około godziny 13.30, wyniosłem i spiąłem w paczkę.
 W związku z tym że skończyłem przed czasem dostałem do wykonania "marki" do takich słupów jak robiłem wczesniej, płaskownik 5, szerokości 100 długość 120, dwa otwory po 15 od brzegów, wyciąłem 30 sztuk, natrasowałem, wypunktowałem, wywierciłem wiertłem 14, udało się nawet sfazować i o godzinie 14.50 skończyłem wszystko.
Marka i słup / "mark" & column



Did not get a job so you do columns which were waiting for me, I got this from the supervisor M. of the whole day so calmly, without haste welding one after the other-"brand" and pins, I finished at about 13.30, I got out and I merged in the package.. 
 In view of the fact that I finished before the time I got to do "mark" for such columns as I did for after, ring 5, width 100 length 120, two holes after 15 from the edges, cut 30 pieces, routing, punching, drilled 14 drill, even managed to phasing chamfer and at 14.50 I finished everything.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz