poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Gorący poniedziałek .. Hot monday..

Jest gorąco...
Rano tylko wszedłem na halę, od razu poszedłem wiercić elementy z piątku, które miały być odebrane około godziny 8.00.. wywierciłem sfazowałem, gotowe godzina 7.55, wyrobiłem się ledwo, po czym dowiaduję się że dopiero będą odebrane po godz. 9.00 :/
A. coś wspomina że z nim będę robił "przelew pilasty" Ok, mi pasuję.
Zmiana decyzji, idę pomagać K. przy wierceniu kątowników, na tym schodzi do godziny 15.00 poza tym nic szczególnego się nie działo.... oprócz temperatury która wynosi na hali 30 0 C, ciężko się pracuje w takich warunkach a co dopiero w przyłbicy.. :/

Is hot ...
Only in the morning I went to the Hall, I immediately went to drill from Friday, which were supposed to be received at approximately 8: 00 a. phasing & drilled, ready time 7 .55A, I have developed a barely, and then I learn that only will be received after 9.00 :/
 A. mentions something that I'll be doing with it "Przelew pilasty" Ok, I belong here.
Amendment of the decision, I'm going to help a K. when drilling angle, this comes down to the hours 15.00 besides nothing specific happened. ... but the temperature of which is in the Hall 30 0 C, it's hard to work in such conditions and it was only in theFace helmet. .. :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz